Munkáltató: Magyar Vöröskereszt Budapest Fővárosi Szervezete
Munkakör: részmunkaidős adminisztrátor (heti 20 órában), XXI. kerületi családok átmeneti otthona intézményében
Munkaviszony típusa: határozatlan idejű, 3 hónap próbaidővel
Munkavégzés helye: Budapest
Az új munkatárs feladatai:
- az intézményt érintő adminisztratív teendők ellátása az intézményvezető utasításai alapján,
- közreműködés a gyermekvédelmi intézmény feladatellátásának megszervezésében, működtetésében,
- adatszolgáltatás a fenntartó és egyéb hivatalos szervek felé/munkahelyi vezetője felé
- közreműködés az intézményben folyó gazdasági tevékenység megszervezésében
- forrásbővítés (pályázatfigyelés, pályázatírás, támogatók felkutatása, külső pénzügyi források keresése)
- a munkafegyelem, valamint a munka- tűz- és vagyonvédelmi előírások betartásáról való gondoskodás
Pályázati feltételek:
- középfokú szociális végzettség
- szociális szférában szerzett szakmai tapasztalat
- kiváló szervezőkészség
- kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség, mind írásban, mind szóban
- készség csapatmunkában történő részvételre
- kiváló számítástechnikai ismeretek (szövegszerkesztés, táblázatkezelés, Power Point, internet-használat)
- büntetlen előélet, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- nonprofit szervezetnél szerzett tapasztalat,
- angol vagy egyéb nyelvismeret
- B kategóriás jogosítvány
Referencia szám: MVK-72/2025
Jelentkezés módja: 2025. december 15-ig az allaspalyazat@voroskeresztbp.hu e-mail címen, referencia szám, a részmunkaidős adminisztrátor munkakör megjelölésével, részletes szakmai önéletrajzzal, motivációs levéllel, végzettséget igazoló dokumentum másolatával, valamint nyilatkozattal arra vonatkozóan, hogy az elbírálásban résztvevők a pályázat tartalmát megismerhetik.
Az a pályázó, aki a felsorolt dokumentumokat nem csatolja pályázati anyagához, kizárja magát a pályázati eljárásból.
