Magyar Vöröskereszt Budapest Fővárosi Szervezete

Adószámunk: 19003056-2-41

Munkáltató: Magyar Vöröskereszt Budapest Fővárosi Szervezete

Munkakör: intézményvezető (magasabb vezető) a Magyar Vöröskereszt Budapest Fővárosi szervezet által fenntartott hajléktalanellátó intézményben (XIII. kerület)

Munkaviszony típusa: határozatlan idejű, 3 hónap próbaidővel

Munkavégzés helye: Budapest

Az új munkatárs feladatai:

  • a hajléktalanellátó intézmény feladat-ellátásának megszervezése, irányítása
  • a munkatársak szakmai munkájának megszervezése, felügyelete és koordinálása a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelő módon
  • elkészíti, illetve aktualizálja a hatályos jogszabályok által előírt, az intézmény működéséhez szükséges dokumentumokat (Pl: Szakmai Program, egyéb szabályzatok stb.) és gondoskodik azok betartásáról, végrehajtásáról
  • adatszolgáltatás a fenntartó és egyéb hivatalos szervek felé
  • az intézményben folyó gazdasági tevékenység megszervezése, irányítása és ellenőrzése
  • az intézmény más szervek felé történő képviselete
  • forrásbővítés (pályázatfigyelés, pályázatírás, támogatók felkutatása, külső pénzügyi források keresése)

Pályázati feltételek:

  • befejezett felsőfokú szociális végzettség (diploma)
  • szociális szférában eltöltött legalább öt év szakmai tapasztalat
  • legalább egy-három év vezetői tapasztalat szociális szférában
  • vezetői készség
  • kiváló szervezőkészség
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • kiváló számítástechnikai ismeretek (szövegszerkesztés, táblázatkezelés, Power Point, internet-használat)
  • büntetlen előélet, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • elvégzett szociális vezetőképzés és/vagy szociális szakvizsga megléte hajléktalanellátás témacsoportból
  • nonprofit szervezetnél szerzett tapasztalat,
  • nyelvismeret
  • B kategóriás jogosítvány

Referencia szám: MVK-47/2025

Jelentkezés módja: 2025. július 31.-ig az allaspalyazat@voroskeresztbp.hu e-mail címen, referencia szám, az intézményvezető munkakör megjelölésével, részletes szakmai önéletrajzzal, motivációs levéllel, végzettséget igazoló dokumentum másolatával, valamint nyilatkozattal arra vonatkozóan, hogy az elbírálásban résztvevők a pályázat tartalmát megismerhetik.

Az a pályázó, aki a felsorolt dokumentumokat nem csatolja pályázati anyagához, kizárja magát a pályázati eljárásból.

Kiválasztás módja:

A jelentkezőket kétfordulós interjún hallgatjuk meg. A második fordulóra kiválasztott jelölteknek szükséges az adott intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai terv elkészítése a megadott határidőre.