Magyar Vöröskereszt Budapest Fővárosi Szervezete

Adószámunk: 19003056-2-41

Munkáltató: Magyar Vöröskereszt Budapest Fővárosi Szervezete

Munkakör: gazdasági ügyintéző

Munkavégzés helye: 1051 Budapest, Arany János u. 31.

Foglalkoztatás jellege: határozatlan idejű munkaviszony, részmunkaidő (6 óra) 3 hónap próbaidővel

Az új munkatárs feladatai:

  • beérkező számlák egyéb bizonylatok számítógépen történő nyilvántartása, feldolgozása,
  • banki átutalások,  
  • kimenő számlák kiállítása,
  • a Szervezet belső megállapodásairól szóló nyilvántartások kezelése,
  • adatot szolgáltat az éves beszámoló elkészítéséhez,
  • mobiltelefon-szolgáltató számláinak nyilvántartása,
  • MOL- számlák kezelése,
  • részt vesz a Szervezet pályázati forrásainak elszámolásában,  
  • irodaszer-igénylések ügyintézése,
  • központi munka-és formaruházattal kapcsolatos feladatok elvégzése,

Legfontosabb elvárások:

  • befejezett középfokú szakirányú végzettség
  • felhasználó szintű számítástechnikai ismeretek (World, Excel, Internet, Outlook)
  • önálló, pontos munkavégzés, precizitás, jó problémamegoldó készség,

Előny:

– hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

– civil szervezetnél szerzett tapasztalat

Referencia szám: MVK – 73/2024

Jelentkezés feltételei: büntetlen előélet, erkölcsi bizonyítvány

Kontakt e-mail: allaspalyazat@voroskeresztbp.hu

Kontakt cím: 1051 Budapest, Arany János u. 31.

Munkába állás ideje: 2025. január 2. vagy 6.

Jelentkezés módja: 2024. november 20-ig az allaspalyazat@voroskeresztbp.hu e-mail címen, a referencia szám, gazdasági ügyintéző munkakör megjelölésével, részletes szakmai önéletrajzzal, fizetési igényt is tartalmazó motivációs levéllel, valamint nyilatkozattal arra vonatkozóan, hogy az elbírálásban résztvevők a pályázat tartalmát megismerhetik.

Az a pályázó, aki a felsorolt dokumentumokat nem csatolja pályázati anyagához, kizárja magát a pályázati eljárásból.