home
magyar | english | deutsch
 
Feliratkozás a hírlevélre
Név:
E-mail:



 

INTÉZMÉNYVEZETŐ MUNKATÁRSAT KERESÜNK

2019.10.01

A Magyar Vöröskereszt Fővárosi Szervezete intézményvezető munkatársat keres.

Munkáltató: Magyar Vöröskereszt Budapest Fővárosi Szervezet

Munkakör:
intézményvezető (magasabb vezető) a Magyar Vöröskereszt Budapest Fővárosi Szervezet által fenntartott hajléktalanellátó intézményben (XXI. kerület)

Leírás:

Az új munkatárs feladatai:

  • hajléktalanellátó intézmény feladat-ellátásának megszervezése, irányítása,
  • a munkatársak szakmai munkájának megszervezése, felügyelete és koordinálása a vonatkozó
    jogszabályi előírásoknak megfelelő módon,
  • előkészíti, illetve aktualizálja a hatályos jogszabályok által előírt, az intézmény működéséhez
    szükséges dokumentumokat (Pl.: Szakmai Program, egyéb szabályzatok stb.) és gondoskodik
    azok betartásáról és végrehajtásáról,
  • adatszolgáltatás a fenntartó és egyéb hivatalos szervek felé,
  • az intézményben folyó gazdasági tevékenység megszervezése, irányítása és ellenőrzése,
  • az intézmény más szervek felé történő képviselete,
  • forrásbővítés (pályázatfigyelés, pályázatírás, támogatók felkutatása, külső pénzügyi források
    keresése).

Pályázati feltételek:

  • befejezett felsőfokú szociális végzettség (diploma),
  • szociális szférában eltöltött legalább öt év szakmai tapasztalat,
  • legalább egy-három év vezetői tapasztalat szociális szférában,
  • vezetői készség,
  • kíváló szervezőkészség,
  • kíváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség,
  • kíváló számítástechnikai ismeretek (szövegszerkesztés, táblázatkezelés, Power Point,
    internet használat),
  • büntetlen előélet, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
  • elvégzett szociális vezetőképzés és/vagy 2020. dec. 31-ig érvényes szociális szakvizsga megléte hajléktalanellátás témacsoportból,
  • nonprofit szervezetnél szerzett tapasztalat,
  • nyelvismeret,
  • "B" kategóriás jogosítvány.
Bérezés: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Kiválasztás módja:

A jelentkezőket kétfordulós interjún hallgatjuk meg. A második fordulóra kiválasztott jelölteknek szükséges az adott intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai terv elkészítése a megadott határidőre.
Jelentkezés módja: allaspalyazat@voroskeresztbp.hu e-mail címen, a munkakör megjelölésével, részletes motivációs levéllel, részletes szakmai önéletrajzzal, és a képesítést igazoló okiratok másolatával.

Jelentkezés határideje: 2019. október 31.

Jelentkezés feltétele: a pályázati kiírásban megadott dokumentumok hiánytalan benyújtása

Kontakt: Varga Lajosné

Kontakt e-mail: allaspalyazat@voroskeresztbp.hu

Kontakt cím: 1051 Budapest, Arany János u. 31.

Munbkába állás ideje: 2019. december 01.

A pályázat kiírója fenntartja a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.